Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzei to 650 i to 650... a dlaczego by ich nie porownywac?
Odpowiedzbył test obu motocykli razem w "motocyklu",ale nie pamietam z jakiego miesiąca. Suzuki wypadło lepiej;) Obecnie posiadam ten model od marca. Zrobiłem juz,lub dopiero 5000 km. Plastiki nie wydają dziwnych odgłosów jak to jest podane w teście. Vmax jaki udało mi sie wykrzesać to 237km/h. Sprawdzony, i potwierdzony przez kolege który jechał za mną R1. Prowadzi sie świetnie,ale masa faktycznie jest zbyt wielka. Na starcie praktycznie zostawiają mnie wszystkie 600 w tyle. Szyba ...faktycznie,nie chroni przed wiatrem. Można leżeć na baku,ale na długą mete to nie zdaje egzaminu. Siodło jest wygodne. Zaliczyłem też już szlifa,a ceny części to masakra. Wszystko pod zamówienie,bo w serwisach nie ma.
OdpowiedzCiekawe co piszesz o tej szybie. Ja mam 178cm wzrostu i do 160km/h nie zauważyłem nawet że wieje. Ogromne zdziwienie po spojrzeniu na prędkościomierz. Może tu o wzrost chodzi? A co do Vmax - 237km/h licznikowe, tak? Bo gdyby to był rzeczywisty vmax to byłby nie lada wyczyn przy 85KM... Na pewno GSX-R 600 byłby wtedy w tarapatach...
Odpowiedzmożliwe,czytalem ze suzuki ma przeklamanie na liczniku, dlatego poprosilem kumpla aby pojechała za mną i sprawdził ile faktycznie jade. Możliwe że R1 też ma takie same przekłamanie. Głupio poprosić policje o zmierzenie mojej prędkości;) Co do GSXR600, to nie wiem jaki ma Vmax, ale do 200 szybciej ,dużo szybciej się wkręca. Skoro jednak poruszyles temat, to jak wiem nie moc jest ważna a moment obrotowy. Teraz porównaj moment GSXRa i GSXFa ;) zdziwisz sie;)pozdrawiam
Odpowiedz